📌 REGULAMIN OBIEKTU HOTELOWEGO

📌 REGULAMIN OBIEKTU HOTELOWEGO

I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania z usług hotelowych oraz ma na celu zapewnienie spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkim Gościom.

  2. Dokonanie rezerwacji i/lub zameldowanie w hotelu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

II. Doba hotelowa

  1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.

  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego.

  3. Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji do godziny 20:00 dnia poprzedzającego wymeldowanie. Hotel uwzględnia takie prośby w miarę dostępności pokoi.

III. Zasady pobytu

  1. Gość zobowiązany jest do poszanowania wyposażenia hotelu oraz ponosi odpowiedzialność materialną za szkody spowodowane przez siebie lub osoby odwiedzające.

  2. W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz używania urządzeń elektrycznych niewchodzących w skład wyposażenia (np. grzałki, żelazka).

  3. Obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–7:00.

  4. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju wyłącznie w godzinach 14:00–22:00.

  5. Zwierzęta są akceptowane wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu i za dodatkową opłatą.

  6. Klucz/karta do pokoju powinna być każdorazowo pozostawiana w recepcji przy opuszczaniu obiektu.

IV. Odpowiedzialność hotelu

  1. Hotel odpowiada za rzeczy wartościowe Gości tylko w przypadku ich zdeponowania w recepcji.

  2. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy oraz rzeczy w nich pozostawione.

V. Inne postanowienia

  1. Śniadania wydawane są w godzinach 07:00–10:00.

  2. Hotel ma prawo odmówić ponownego przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła regulamin.

  3. Rzeczy pozostawione przez Gościa będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub odesłane na wskazany adres.

  4. Obiekt jest monitorowany 

 
 
 
 

🍴 REGULAMIN RESTAURACJI

 

I. Zasady ogólne

  1. Regulamin określa warunki korzystania z restauracji.

  2. Goście oraz osoby z zewnątrz mogą korzystać z restauracji w godzinach jej otwarcia.

II. Godziny otwarcia

  1. Śniadania: 07:00–10:00

  2. Obiady/kolacje: 12:00–21:00/22:00

III. Rezerwacje

  1. Rezerwacji stolików można dokonywać telefonicznie, mailowo lub w recepcji hotelu.

  2. Rezerwacje niewykorzystane do 15 minut po umówionej godzinie mogą zostać anulowane.

IV. Zasady pobytu w restauracji

  1. Ze względu na bezpieczeństwo i komfort Gości, obowiązuje zakaz palenia.

  2. Zabrania się wnoszenia i spożywania własnych napojów alkoholowych oraz jedzenia.

  3. Restauracja zastrzega sobie prawo odmowy podania alkoholu osobom nietrzeźwym lub niepełnoletnim.

  4. Dzieci do lat 12 powinny przebywać pod opieką dorosłych



     

  5. Goście mają prawo zgłaszać reklamacje dotyczące jakości usług świadczonych przez hotel i restaurację.

  6. Reklamacje można składać:

    • osobiście w recepcji,

    • mailowo na adres: FITLOGISTIC@WP.PL

    • pisemnie na adres: 40-008 KATOWICE UL. WARSZAWSKA 40/2A

  7. Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.

  8. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej lub mailowej.