📌 REGULAMIN OBIEKTU HOTELOWEGO
REGULAMIN OBIEKTU HOTELOWEGO
I. Postanowienia ogólne
-
Regulamin określa zasady korzystania z usług hotelowych oraz ma na celu zapewnienie spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkim Gościom.
-
Dokonanie rezerwacji i/lub zameldowanie w hotelu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
II. Doba hotelowa
-
Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
-
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego.
-
Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji do godziny 20:00 dnia poprzedzającego wymeldowanie. Hotel uwzględnia takie prośby w miarę dostępności pokoi.
III. Zasady pobytu
-
Gość zobowiązany jest do poszanowania wyposażenia hotelu oraz ponosi odpowiedzialność materialną za szkody spowodowane przez siebie lub osoby odwiedzające.
-
W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz używania urządzeń elektrycznych niewchodzących w skład wyposażenia (np. grzałki, żelazka).
-
Obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–7:00.
-
Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju wyłącznie w godzinach 14:00–22:00.
-
Zwierzęta są akceptowane wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu i za dodatkową opłatą.
-
Klucz/karta do pokoju powinna być każdorazowo pozostawiana w recepcji przy opuszczaniu obiektu.
IV. Odpowiedzialność hotelu
-
Hotel odpowiada za rzeczy wartościowe Gości tylko w przypadku ich zdeponowania w recepcji.
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy oraz rzeczy w nich pozostawione.
V. Inne postanowienia
-
Śniadania wydawane są w godzinach 07:00–10:00.
-
Hotel ma prawo odmówić ponownego przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła regulamin.
-
Rzeczy pozostawione przez Gościa będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub odesłane na wskazany adres.
-
Obiekt jest monitorowany
REGULAMIN RESTAURACJI
I. Zasady ogólne
-
Regulamin określa warunki korzystania z restauracji.
-
Goście oraz osoby z zewnątrz mogą korzystać z restauracji w godzinach jej otwarcia.
II. Godziny otwarcia
-
Śniadania: 07:00–10:00
-
Obiady/kolacje: 12:00–21:00/22:00
III. Rezerwacje
-
Rezerwacji stolików można dokonywać telefonicznie, mailowo lub w recepcji hotelu.
-
Rezerwacje niewykorzystane do 15 minut po umówionej godzinie mogą zostać anulowane.
IV. Zasady pobytu w restauracji
-
Ze względu na bezpieczeństwo i komfort Gości, obowiązuje zakaz palenia.
-
Zabrania się wnoszenia i spożywania własnych napojów alkoholowych oraz jedzenia.
-
Restauracja zastrzega sobie prawo odmowy podania alkoholu osobom nietrzeźwym lub niepełnoletnim.
-
Dzieci do lat 12 powinny przebywać pod opieką dorosłych
-
Goście mają prawo zgłaszać reklamacje dotyczące jakości usług świadczonych przez hotel i restaurację.
-
Reklamacje można składać:
-
osobiście w recepcji,
-
mailowo na adres: FITLOGISTIC@WP.PL
-
pisemnie na adres: 40-008 KATOWICE UL. WARSZAWSKA 40/2A
-
-
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
-
Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej lub mailowej.